Honda wykorzystuje mobilne gry do promocji modelu Accord

Opublikowano 25 Paź 2012 w Gry i marketing, Mobile, Niestandardy

Japońska Honda ponownie wykorzystuje potencjał gier w kampaniach marketingowych. Tym razem w kanale mobilnym, pojawiając się w niestandardowy sposób w tytułach od Zynga – Scramble With FriendsWords With Friends.

Do końca października w grze Scramble With Friends będzie można zdobyć dodatkowe kredyty w grze. Aby je zdobyć gracz musi ułożyć z dostępnych literek takie wyrazy jak „new”, „luxury” czy „accord”, które kontekstowo liżą nowy model Hondy – Accord.

Trwająca kilka sekund interakcja użytkownika z kreacją zapewniająca mu dodatkowe korzyści, fachowo zwana jest: reward-based mobile ad campaign.

W grze Words With Friends gracze otrzymują dodatkowe profity za układanie w czasie swoich potyczek odpowiednich wyrazów-kluczy, które definiowane są każdego dnia, np. „new”, „tech” czy „you”. Patrz niżej.

Fajny pomysł, zwłaszcza, że w obie gierki gra obecnie ok. 17 mln graczy miesięcznie, poświęcając jej ok. 8 miliardów minut!


Honda była już w CityVille (również Zynga).