Honda The Experiment – browserowa gra napisana w HTML5

Opublikowano 14 Gru 2011 w Gry i marketing

Na ciekawy sposób promocji swojego samochodu wpadła japońska Honda. Stworzono interaktywną grę przeglądarkową, która działa w dość nietypowy sposób, poprzez przesuwanie wyskakujących okienek typu pop-up. Gra została przygotowana w HTML5. Gra The Experiment, bo o niej mowa, promuje Hondę Civic 2012.

Zadaniem gracza jest stworzenie reakcji łańcuchowej, poprzez (jak już wspominałem) przesuwanie i ustawianie okienek pop-up w odpowiedniej kolejności. Każde okienko zawiera obiekt, który współdziała z innym, tworząc jakaś reakcję. W grze jest kilkadziesiąt obiektów, które miksując, dają różne efekty.

Gra pozwala poeksperymentować, a jednocześnie nawiązuje do prób i kombinacji, które wykonali inżynierowie w czasie testów samochodu Honda Civic 2012.


W grę możecie pograć na przeglądarkach: Chrome, Firefox i Safari. Warto podkreślić, że jest wersja po polsku. Dla tych co używają Internet Explorer – film.

Miłej zabawy – http://www.experimentgame.com/index_pl_PL.html ;-).