HBO Polska z Gamfi (+wywiad)

Opublikowano 1 Cze 2012 w Facebook, Grywalizacja, Social Media

HBO Polska to kolejna marka po PROSTO, która wdrożyła na swoim FanPage’u aplikację bazującą na platformie Gamfi. Aplikacja HBO Play angażuje fanów stacji (poprzez różne zadania do wykonania) do promocji serialów, m.in. Gry o tron czy Rodziny Borgiów.

Z okazji zakończenia drugiego sezonu Gry o Tron (ostatni odcinek już w poniedziałek) na użytkowników w aplikacji czeka spora liczba nagród do zdobycia, m.in. koszulki, gadżety i pełne sezony na DVD.

Będąc w temacie Gamfi warto podlinkować wywiad Artura Kurasińskiego (AK47) z Arkadiuszem Cybulskim, prezesem Fx Entertainent (spółka-córka one2tribe), spółki do której należy platforma gamfikacyjna Gamfi.

Fragment poniżej:

AK74 – Pomysł na Gamfi nie wziął się z powietrza. W one2tribe od siedmiu lat zajmujecie się na co dzień tworzeniem gier na różne platformy. Macie bogate doświadczenie związane z grami i na pewno z niego czerpiecie?

AC – Razem z Adrianem Witkowskim współpomysłodawcą Gamfi wiele lat zajmowaliśmy się tematyką związaną z produkcją, promocją i sprzedażą gier komputerowych zarówno w one2tribie developerze gier social, MMO oraz advergamingowych, jak również pracując we własnej firmie Fx Entertainent, w której od 2010 roku zajmowaliśmy się działaniami promocyjnymi dla marek i produktów skierowanych do graczy. Zdobyte na tych polach doświadczenia leżą u merytorycznych podstaw zasad działania naszej platformy. Inspiracją były również gry komputerowe, mobilne czy dostępne na feacebooku oraz wspomniane wcześniej sytuacje z życia.

Więcej o grywalizacji możesz przeczytać tutaj.