Grywalizacja i liczby? Proszę bardzo! Gamfi z case study HBO Play

Opublikowano 4 Paź 2013 w Case study, Facebook, Grywalizacja, Kody QR, Social Media

Jeszcze rok temu termin grywalizacja był istnym „must have”, a liczba podmiotów zajmująca się wdrażaniem, konsultingiem itp. oscylowała w granicach kilkunastu. O ile każdy mógł się pochwalić pomysłem na siebie, tak już nie każdy mógł pokazać zrealizowane projekty, o liczbach nawet nie wspominając. Jednym z podmiotów, który nie tylko „utrzymał się na rynku” ale i świetnie sobie obecnie radzi, jest Gamfi, o którym pisałem zresztą już kilka razy.

Dziś na FanPage’u Gamfi pojawiło się wideo case study podsumowujące dotychczasowe działania dla marki HBO Polska w aplikacji HBO Play.

Statystyki:

  • 40,000 zarejestrowanych użytkowników
  • od 10 do 25 tysięcy aktywnych użytkowników miesięcznie (MAU)
  • ponad pół miliona wykonanych zadań
  • 30,000 nowych fanów na HBO Polska
  • 140,000 dodatkowych wyświetleń materiałów wideo na YouTube
  • 3,600 subskrypcji kanału HBO Polska na YouTube
  • ponad 2,000 zeskanowań kodów QR w kampanii OOH

Wartość kampanii (ekwiwalent reklamowy) osiągnęła ok. 77 tysięcy dolarów, czyli prawie ćwierć miliona złotych.

Poniżej wspomniane wcześniej wideo case study:

Nie dawno do grona klientów Gamfi dołączyły takie marki jak Play, Samsung czy Cropp, dla których powstały takie aplikacje jak Odkrywaj i wygrywaj, S4YOU oraz Style Wars. O nowych wdrożeniach platformy gamifikacjnej Gamfi dowiecie się już niebawem na Social 360.