Gry w marketingu – kompendium wiedzy

Opublikowano 2 Gru 2010 w Advergames

Pod patronem IAB Polska pojawił się kolejny poradnik branżowy, tym razem poruszający temat gier w marketingu. Nad materiałem pracowali najlepsi specjaliści z branży w naszym kraju, eksperci w grupie roboczej IAB zajmującej się marketingiem w grach, m.in. Adam Dyba z AdAction, Jacek Jankowski z nobagames czy Kacper Szczepanowski z Mindshare Polska.

Poradnik zawiera ciekawe przykłady i realizacje oraz słowniczek, który osobom mało zorientowanym w temacie na pewno rozjaśni temat gier w marketingu. Już na samym początku można przeczytać kilka interesujących artykułów, np. o historii advergames, reklamie w grach czy o tym dlaczego gracze zaakceptują twoją markę w grach. Poradnik obejmuje trochę ponad 30 stron i pojawi się również jako dodatek do miesięcznika Media&Marketing Polska. Dostępny jest również online.