Greenpeace Polska z największym ER, czyli zaangażowaniem fanów

Opublikowano 10 Mar 2011 w Statystyki

Przed momentem na Socialbakers ukazał się raport na temat polskiego Facebooka, przedstawiający marki z największym zaangażowaniem fanów (Zaangażowanie fanów – Engagement Rate) oraz z tzw. Wall Activity Index. To stworzony przez Socialbakers wskaźnik, który bierze pod uwagę m.in. ilość fanów oraz liczbę opublikowanych postów (przez użytkowników) na tablicy danej marki.

W minionym miesiącu (luty) FanPage z największym zaangażowaniem fanów należał do Greenpeace Polska i wynosił średnio 1,20%. Co ciekawe w pierwszej piątce jest aż 5 marek motoryzacyjnych. Stawkę zamyka Burger King Polska.

Najwięcej postów na ścianie pojawiło się na FanPage’u – ToshibaPolska. Najlepszy wskaźnik WAI należy do Milka Razem dla Tatr.

Zobacz: Exclusive: Facebook Marketing Report for Poland