Generali wykorzystuje advergames

Opublikowano 3 Sty 2012 w Advergames, Facebook, Gry i marketing

Marka Generali wykorzystuje potencjał gier reklamowych w swojej najnowszej kampanii – Na dobre i złe. Na wszelki wypadek. Gra została przygotowana z okazji występu Adama Małysza w tegorocznym rajdzie Dakar 2012 (Generali jest sponsorem Adama).

Cała akcja rozgrywa się na stronie http://www.generalizmalyszem.pl.

Gra została podzielona na 4 etapy, które począwszy od 19 grudnia odblokowywane są co tydzień. Gracze rywalizują na czas w typowej grze wyścigowej, która oferuje dwa tryby rozgrywki – single player oraz asynchroniczny multiplayer połączony z Facebookiem. Użytkownicy mogą wyzywać na pojedynek swoich znajomych z Facebooka, przez co zdobywają wirtualną gotówkę na tuning swojego samochodu, który zapewnia lepsze osiągi na poszczególnych trasach. Nagrodami w zabawie są zestawy podróżnika oraz wyjazd na RMF Morocco Challenge 2012 jako członek zespołu RMF Caroline Team. Rywalizacja zakończy się 16 stycznia.

Grę przygotowało AdAction. Jako one man army przygotowałem koncepcję, mockupy landing page’a oraz odpowiadałem za produkcję. Polecam :-).