„Gamifikacja w praktyce” już za tydzień w Warszawie + wywiad

Opublikowano 4 Wrz 2014 w Grywalizacja, Rozmowa, Wydarzenie

Dla wielu z Was grywalizacja to buzzword, który świętował swoje pięć minut na przełomie 2010 i 2011 roku, głównie za sprawą książki Pawła Tkaczyka i powstających biznesów próbujących się zmierzyć z tym tematem. Można powiedzieć: było, minęło. Prawda jest jednak zupełnie inna. Rynek dojrzał i zweryfikował wiele pomysłów, a co najważniejsze, nabrał ogromnego doświadczenia za sprawą mniej lub bardziej udanych realizacji.

Tylko w ciągu dwóch ostatnich lat z mechanizmów grywalizacyjnych w rożnych aspektach naszego życia (ecommerce, marketing, rozrywka) skorzystały takie marki jak HBO (case study), Allegro (szczegóły akcji), Tesco, PlayStation, Cropp, Play, Hoop Cola czy Bakoma. Czy grywalizacja jest dla Twojego biznesu? O tym możesz się dowiedzieć już 10 i 11 września w Warszawie na warsztacie „Gamifikacja w praktyce”, który organizuje Puls Biznesu.

Warsztaty będzie prowadził Krzysztof Przybylski, Polak, który kilkanaście dni temu zajął drugie miejsce w światowym konkursie na temat grywalizacji – LoyaltyGames. Podczas wydarzenia Krzysztof poprowadzi praktyczny warsztat z planowania, tworzenia i wdrażania działań gamifikacyjnych. W gronie prelegentów znajduje się również Arkadiusz Cybulski, prezes Gamfi, pierwszej polskiej platformy grywalizacyjnej. Pełny program warsztatów oraz rejestrację znajdziecie na stronie Pulsu Biznesu (na hasło GAMFI jest 10% rabatu).

Będąc w temacie grywalizacji polecam na koniec wywiad, jaki ukazał się dzisiaj na blogu Maćka Trojanowicza: „Grywalizacja to następny krok w marketingu”. Maciek rozmawiał z Arkiem Cybulskim. Fragment poniżej:

Od jakiegoś czasu na moim blogu śmiga bąbelek z waszym logo. Co to, jak działa i co zmieni?

Masz okazję uczestniczyć (dzięki!) w testach nowego produktu Gamfi przeznaczonego dla stron blogerów i wydawców internetowych. Jest to narzędzie w założeniach pomyślane jako metoda na zwiększenie ruchu, lojalności oraz wprowadzenia nowych strumieni przychodów dla właścicieli stron WWW. Produkt jest w fazie testów o jego komercyjnych możliwościach Ty i Twoi czytelnicy dowiedzą się zapewne jako pierwsi. ;-) (No ja mam nadzieję! – dop. Troyann)

Jestem partnerem medialnym warsztatów. Polecam!