Gamfi wychodzi do reala. Kampania Gra o Tron HBO z kodami QR

Opublikowano 18 Mar 2013 w Gry miejskie, Grywalizacja, Kody QR, Outdoor

Z wielką pompą nadchodzi kolejny, trzeci już sezon serialu Gra o Tron, realizowanego przez HBO. Na dwa tygodnie przed premierą (w naszym kraju 1 kwietnia) rusza kampania w outdoorze, która wykorzystuje m.in. kody QR.

Kampania zintegrowana jest z platformą gamifikacyjną Gamfi, na bazie której działa angażująca fanów aplikacja HBO Play na Facebooku.

Kampania obejmuje pięć różnych kreacji z unikalnymi kodami QR (citylighty), które po zeskanowaniu zasilają konto punktowe użytkownika w HBO Play oraz umożliwiają otrzymanie zniżki na audiobook „Gra o tron” w audiotece (1 skan to 20%, 2 skany to 40%, itp.). Dla pierwszych 100 użytkowników, którzy zeskanują całą piątkę audiobook jest zupełnie za darmo.

tyrion-po cesei-przed

Standardowo krótki filmik:

Więcej o akcji z QR możecie przeczytać tutaj, z kolei o samej platformie Gamfi – tutaj. To pierwsza w tym roku w Polsce tak dobrze przygotowana kampania w oparciu o kody QR. Good job! :-)