Facebook udostępnił Offers, wszystkim (no prawie)

Opublikowano 21 Wrz 2012 w Facebook, Social Media

Największy serwis społecznościowe świata – Facebook, udostępnił administratorom stron nowy mechanizm – Offers. Nowa opcja pozwala bardzo szybko stworzyć specjalną ofertę handlową dla swoich obecnych i przyszłych fanów.

Z nowej funkcjonalności mogą skorzystać właściciele stron, które do tej pory „uzbierały” co najmniej 500 osób. Oferty można tworzyć bezpłatnie.

Oferty to doskonały sposób, by przyciągnąć do firmy nowe osoby i zachęcić klientów do aktywności. Stanowią one również zachętę dla użytkowników, by rozmawiali między sobą o Twojej stronie przy okazji udostępniania ofert znajomym.

Osoby, które chcą śledzić wszystkie oferty na Facebooku powinny polubić Oferty. Jest to nieoficjalna agregacja Ofert, FanPage został założony przeze mnie i Paulinę Nazaruk.

Dla przypomnienia pierwszą marką w Polsce, która skorzystała z Offers, była marka Play (na początku kwietnia 2012 roku).

Pisałem o tym na Facebooku.

Więcej o Offers znajdziecie tutaj: facebook.com/help/offers.