Facebook rezygnuje z Daily Deals

Opublikowano 27 Sie 2011 w Facebook, Social Media

Pamiętacie Facebook Deals (oferty)? Pod koniec czerwca było głośno o tej usłudze za sprawą ARBOinteractive i Facebook NOW. Oferty miały zagościć w kraju nad Wisłą jesienią bieżącego roku. Miały, ale nie zagoszczą. Facebook oficjalnie rozwiązał produkt.

Na allfacebook.com znalazłem komentarz do całej sytuacji:

After testing deals for four months, we’ve decided to end our deals product in the coming weeks. We think there is a lot of power in a social approach to driving people into local businesses. We remain committed to building products to help local businesses connect with people, like ads, pages, sponsored stories, and check-in deals. We’ve learned a lot from our test and we’ll continue to evaluate how to best serve local businesses.

Ciekawi mnie czy rozwiązanie Facebook Deals jest definitywnie, czy może po prostu produkt tymczasowo zamrożono. Powróci jak feniks z popiołów? Wątpię, aby Mark odpuścił sobie ten kawałek chleba. Jak sądzicie?

Faux pas. Facebook zrezygnował z Daily Deals, które było testowe w kilku amerykańskich miastach. Nadal pozostają oferty typu „Check-in Deals”, czyli coś ala foursquare’owe „Special nearby”. Z komentarza ARBOinteractive na moim blogu wnioskuje, że jednak Check-in Deals pojawi się w Polsce.