Durex w Listonicu, mobilnie

Opublikowano 8 Lut 2013 w Aplikacje, Mobile

durex

Polski Durex przy współpracy z agencją Mobext Polska realizuje walentynkową kampanię mobilną w aplikacji Wygodna lista zakupów Listonic w wersji na Androida (100-500k pobrań) oraz iPhone’a.

Kampania promuje najnowszy produkt marki, prezerwatywę Performax Intense. Oprócz wizerunku postawiono również na kontekst, np. dodając do listy zakupów bitą śmietanę pojawia się kreacja z tekstem „Na deser nie tylko w kuchni” itp.

Najciekawszą opcją (stricte sprzedażową) jest możliwość dodania produktu do listy zakupów za pomocą kliknięcia w przycisk, który znajduje się na kreacji.

„Mobile jako medium zaczyna odgrywać dla konsumentów coraz większe znaczenie. Dzięki akcji specjalnej w aplikacji Listonic mamy szansę dotrzeć do nich z informacją o nowym produkcie w sposób kontekstowy oraz w miejscu, w którym faktycznie dokonują decyzji o zakupie” – powiedziała Maja Medowska, Brand Manager Durex.

Kilka screenów niżej:

durex1

durex3

durex2

Kampania potrwa do 14 lutego.

Źródło: Mobext