Digital interactive citylight od Disneya na stacji metro Ratusz-Arsenał w Warszawie

Opublikowano 18 Gru 2013 w Outdoor

Warszawska stacja Ratusz-Arsenał może się pochwalić pierwszym zdigitalizowanym interaktywnym citylightem. Choć nazwa ciężka, jest to naturalny trend digitalizacji tradycyjnych mediów w OOH, który najbardziej da się zauważyć w Wielkiej Brytanii (ostatnio pisałem o British Airways z interaktywnymi billboardami w Londynie). Autorski nośnik, powstały we współpracy firm Posterscope Poland i Stroer oraz Hypermedia Isobar, promuje najnowszą produkcję Disneya – film animowany pt. „Kraina lodu”, inspirowany baśnią Hansa Christiana Andersena „Królowa śniegu”.

Za pomocą kreacji można zanurzyć się w świecie filmu oraz poznać jego bohaterów. Interaktywna wizyta w „krainie lodu” możliwa jest po rozmrożeniu ekranu (za pomocą dotknięcia palcami wyświetlacza w odpowiednim czasie).

Całość wygląda następująco:

kraina2

Za zaplanowanie i zakup mediów w TV i internecie odpowiada dom mediowy Carat. Agencja reklamy zewnętrznej Posterscope Poland przygotowała komunikację OOH w 8 największych aglomeracjach w Polsce oraz koncepcję wykorzystania nośnika digital.

Digital interactive citylight będzie promował „Krainę lodu” do końca roku. Później nośnik „zniknie”, aby niebawem przybrać nowe odzienie :-).

PS. Niebawem będzie wideo!