Danone gamifikuje swoją społeczność w Programie Activii

Opublikowano 18 Sty 2013 w Grywalizacja

activia Kolejna marka postanowiła zaangażować swoich fanów (dokładnie fanki) za pomocą mechanizmów znanych z gier. Grywalizacja (lub gamifikacja) została wykorzystana przez Danone w odświeżonym Programie Activii.

Jak przystało na prawdziwy projekt gamifikacyjny, tak i w tym przypadku użytkowniczki zbierają punkty, które następnie mogą wymienić na określone nagrody w Butiku (np. karty upominkowe, vouchery na fitness czy sukienki). Punkty zbierane są za różne aktywności w serwisie, np. dodawanie treści (porad), komentowanie aktywności innych użytkowniczek czy przepinanie ich porad.

Dodatkowo każda użytkowniczka może obrać swój cel (który musi zrealizować) i tworzyć treści w ramach czterech kategorii: Dieta, Forma, Styl i Motywacja.

Screen po zalogowaniu:

activia_profil

activia_profil2

Platforma naturalnie zintegrowana jest z Facebookiem, a zapraszanie znajomych jest dodatkowo premiowane punktami. Więcej o programie dowiecie się tutaj.