Cukierki HALLS kuszą konsumentów grami od EA

Opublikowano 16 Lut 2015 w Android, Gry i marketing, Mobile

HALLS to kolejna marka, która postanowiła wspierać sprzedaż swoich produktów oferując klientom dodatkowe dobra cyfrowe (digital goods).

Brand należący do grupy Mondelez zakończył wraz z końcem stycznia kampanię „Halls Game On”, która umożliwiała wzięcie udziału w loterii z nagrodami poprzez przepisanie kodu z promocyjnego opakowania na specjalnie przygotowanej pod mobile’a stronie internetowej. Nagrodami w akcji były gry mobilne od EA oraz smartfony marki Samsung.

Otrzymany klucz można było wymienić w sklepie Google Play (niestety, akcja obejmowała tylko i wyłącznie użytkowników z Androidem na pokładzie) na jedną z gier EA, np. Plants vs. Zombies, Dead Space, Ths Sims 3 czy Need for Speed: Most Wanted. Łączny limit pobrań dla wszystkich gier wynosił 104 550 instalacji, co dawało 850 sztuk dziennie.

Poza grami w kampanii „Halls Game On” można było wygrać 90 smartfonów Samsung Galaxy S4. Wystarczyło wypełnić formularz rejestracyjny i liczyć na szczęście w loterii. Kampania obejmowała swoim zasięgiem 13 krajów.

W promocji brało udział 5 produktów, m.in.:

halls_wildberry halls_extrastrong

Oczywiście kupiłem po akcji :-).