Citroën DS4SEEKERS – po prostu WOW, ale czy zadziała?

Opublikowano 8 Wrz 2011 w Facebook, Geolokalizacja, Google, Gry miejskie, iOS, iPhone, Mobile

W lipcu bieżącego roku brytyjski Citroën wystartował z kampanią swojego nowego samochodu – DS4, którą nazwał DS4 Seekers. Akcja miała początkowo ruszyć 19 lipca, ale ostatecznie nie wystartowała (?). Projekt czerpał inspiracje ze szwedzkiej kampanii MINI Getaway, w której to uczestnicy biegali po mieście z iPhone’ami w dłoniach i wydrapywali sobie samochód (taki berek).

DS4 Seekers to zabawa polegająca na ukrywaniu (oraz szukaniu) samochodów DS4 na mapie Google (wykorzystano tutaj zdjęcia z usługi Google Street), za pomocą iPhone’a i specjalnie napisanej do tego celu aplikacji lub za pośrednictwem Facebooka na zwykłym komputerze.

Mówiąc szczerze, nie wiem na jakim to jest etapie w chwili obecnej. Na FanPage’u Citroena trwają zapisy oraz widnieje zaślepka, że aplikacja mobilna na smartfony pojawi się „coming soon”. Sprawdzałem w App Store – nie ma. Jest za to trailer „How to play”, który na YouTube pojawił się 3 dni temu.


Być może to znak, że coś się dzieje i niebawem całość ruszy z pełnego kopyta. Oby nie tak jak Usain Bolt w finale biegu na 100m na ostatnich MŚ w lekkoatletyce :-).

Za całość odpowiada OMD UK.