Chcesz polecieć biznes klasą? Zagraj w grę mobilną od Air France

Opublikowano 8 Lut 2015 w Advergames, Aplikacje

Francuskie linie lotnicze Air France przygotowały dla swoich klientów w Azji grę mobilną „Cloud Slicer”, która ma nie tylko umilać czas przed odlotem, ale także sprawić, że zamiast standardowej miejscówki w samolocie otrzymają przydział w nowej biznes klasie.


Na dwóch lotniskach w Singapurze i Japonii zorganizowano strefę dla graczy, w której rozgrywany jest #UpgradeChallenge, konkurs polegający na zdobyciu jak największej liczby punktów w grze. Gracze rywalizują ze sobą za pomocą urządzeń mobilnych przez dokładnie 15 minut. Gra dostępna jest w App Store oraz Google Play za darmo.

Wyniki są prezentowane w czasie rzeczywistym na dużych ekranach.

Sama gra jest bardzo prosta i działa na mechanice „Fruit Ninja”. Zadaniem graczy jest przecinanie pojawiających się chmurek, które przemieszczają się po ekranie (z prawej części na lewą). Dodatkowo trzeba zwracać uwagę na księżyce, których nie należy przecinać, aby nie utracić „życia”. Każdy gracz ma trzy szanse.

airfrancecloudslicer1 airfrancecloudslicer

Angażowanie pasażerów poprzez gry reklamowe to strzał w dziesiątkę. Podczas oczekiwania na samolot i tak większość z nas gapi się w ekran smartfona, tabletu czy laptopa.