BMW Polska i sieć Plus z konkursem na Instagramie

Opublikowano 29 Sie 2013 w Instagram, Mobile

Kolejna marka z branży motoryzacyjnej (w Polsce) rusza z kampanią (w zasadzie akcją konkursową) na Instagramie. Po Volkswagenie i akcji Beetle Story, przyszedł czas na BMW Polska, czyli brand, który może się pochwalić największą liczbą śledzących w swojej branży. W konkursie należy nagrać wideo pokazujące swoje BMW w wakacyjnym klimacie. Konkurs potrwa do 15 września, a 20 twórców najciekawszych filmów otrzyma gadżety reklamowe.

Jak widać marki coraz chętniej eksperymentują z Instagramem, powiedziałbym nawet – badają grunt. Myślę, że jeżeli utrzyma się tempo przyrostu użytkowników w aplikacji (dziś lub jutro najpopularniejszy polski użytkownik – Joanna Krupa – osiągnie powyżej 100k followersów), to być może doczekamy się tak dużych akcji jak opisywane przeze mnie: Genialne wykorzystanie społeczności Instagramu przez Lexusa czy Take the Wheel – nowa kampania Mercedes-Benz wykorzystująca influencerów z Instagrama.

Będąc jeszcze na chwilę w Polsce warto dodać, że konkurs Volkswagena kończy się już jutro i na tą chwilę dodano trochę ponad 100 zdjęć. Do pełni szczęścia brakuje ok. 200 (aby całościowe story miało sens), dlatego zachęcam do wzięcia udziału w konkursie. Szczegóły u mnie lub na FanPage’u.

Poniżej materiał wideo promujący akcję (z lewej) oraz jedno ze zgłoszeń konkursowych (z prawej):

Zdjęć należy szukać pod tagiem #otomojebmw. Regulamin konkursu dostępny jest pod adresem bmw.pl/regulamin.

Aktualizacja: Z konkursem na Instagramie ruszył również Plus. Szczegóły konkursu znajdziecie pod zdjęciem lub tagiem #latonaplus. W konkursie można wygrać Sony Xperie SP.


Plus wypuścił również fajny poradnik po Instagramie (dla początkujących).