Bez ficzerów, ale za to z dużą pompą dla WOŚP – Bank z Sercem

Opublikowano 11 Sty 2012 w Facebook, Social Media

Wiele się mówi na temat tegorocznego WOŚPu w kontekście działań w social media (w ogóle w Internecie). Niestety, głównie… dużo złego z uwagi na powstające w tym czasie farmy fanów, np. FanPage Jak będzie 100 tyś. fanów to przekażemy 10 tys. na WOŚP, który został już usunięty.

Warto jednak zwrócić uwagę na akcje, które wykorzystując social media zarobiły dla fundacji Owsiaka naprawdę pokaźną sumę pieniędzy. I to bez ficzerów.
Jedną z nich jest – Bank z Sercem od NBP.

Pierwsze w historii monety w kształcie serca napędzane kampanią outdoorową, displayową oraz komunikacją w social media, uzbierały do tej pory ponad 160 tysięcy złotych. Warto podkreślić, że stało się to bez dodatkowych ficzerów i aplikacji, a w chwili obecnej Bank z Sercem liczy sobie ponad 3000 fanów, z czego nieco ponad 30% było aktywnych w ciągu ostatniego tygodnia.


kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć film

Aukcje Banku z Sercem trwają do 15 stycznia. Brakuje 40 tysięcy do przekroczenia „dwóch stówek”. Przyłączycie się?

Aukcje Bank z Sercem dla WOŚP