Australijskie KFC wypuszcza grę mobilną, w której możesz zgarnąć kupony na zestawy

Opublikowano 23 Paź 2013 w Aplikacje, Gry i marketing, Mobile

KFC w Australii przygotowało dla swoich klientów brandowaną grę mobilną (w wersji na Android oraz iOS) – KFC Snack! in the Face. Głównym targetem są młodzi mężczyźni w wieku od 16 do 24 lat. Sama gra (niestety dostępna tylko w Australii) ma bardzo podobny mechanizm do Angry Birds i polega na ratowaniu „snacków”. W ciągu dnia od 14 do 17 gracze mogą wziąć udział w wyzwaniach „SNACK TIME”, w których codziennie do wygrania jest 2500 zestawów KFC Snack. W ciągu dwumiesięcznej kampanii KFC zamierza rozdać 140 tysięcy zestawów.

Aplikacja oferuje również kupony rabatowe na pozostałe produkty KFC (poza darmowymi zestawami konkursowymi), przyznaje odznaki oraz umożliwia połączenie swojego konta z Facebookiem (zapraszanie i rywalizacja ze znajomymi).

Przy okazji warto dodać, że niniejsza kampania to ciekawy sposób na dystrybucję kuponów rabatowych.

Poniżej oficjalny trailer z gry:

Jak widać tamtejsze rynki lubią angażować swoich konsumentów za pomocą advergamingu. Jakiś czas temu wspominałem o tym, w jaki sposób McDonald’s angażuje dzieci w swoich restauracjach za pomocą gier mobilnych i NFC.