AdWeek#4

Opublikowano 15 Mar 2015 w AdWeek, Reklama

Mam dla Was złe wieści. W poprzednim tygodniu była istna posucha. Czwarta edycja AdWeek składa się z raptem 5 materiałów. Liczę, że „piątka” okaże się lepsza. Musi.

ŠKODA

Marketing nowego modelu ŠKODA Fabia skupia się na koncentracji i przyciąganiu naszej uwagi. Było tak przy okazji Fight For Attention. jest tak przy spocie „The new ŠKODA Fabia Attention Test”. Nie chcę Wam spoilerować, więc zobaczcie, a raczej przetestujcie sami.

Ray-Ban

Mniej więcej tak wygląda Mordor po 19.

Dulux

Futurystyczna wizja świata Duluxa. Nigdy nie wiem co o takich reklamach myśleć.

The Body Shop

15 marca Brytyjczycy obchodzą Dzień Matki (Mother’s Day). Z tej okazji „The Body Shop” przygotował „taśmę royal home video” odpowiadającą na pytanie: w jaki sposób królowa Elżbieta II obchodzi Dzień Matki. Oczywiście aktorzy są podstawieni, ale fajnie to wyszło.

TENA for Men

Marki nie znam (jeszcze nie w targecie :P), ale wyszło dość zabawnie.

Na koniec – może nie do końca reklama – ale content, który warto zobaczyć:

Durex


Zaskoczeni :-)?

The Collective Project: Robert Downey Jr. i bioniczna ręka


W tej edycji nie proszę o lajki :-D.