AdWeek #3

Opublikowano 9 Mar 2015 w AdWeek, Reklama

Przed Wami kolejna partia reklam, na które natrafiłem w dniach od 2 do 8 marca. W moim mniemaniu tydzień zdecydowanie lepszy niż poprzednio, ale to już sami musicie ocenić. Przed Wami AdWeek#3!

IKEA

IKEA wznosi toast za „codziennych bohaterów” w naszych domach. Nie wiem czemu, ale skojarzyło mi się z Leroy Merlin‎ i polską kampanią „Zostań bohaterem w swoim domu…”. Zresztą, gdzieś ten motyw już widziałem. Akcji towarzyszy kampania na Twitterze: @EverydayHero365.

Tinder Plus

Od teraz możesz randkować na całym świecie, a nie tylko w promieniu 150 km. Dzięki płatnej subskrypcji Tinder Plus (9,99 Euro) oraz funkcji Passport można teleportować się w dowolne miejsce na świecie celem wyszukiwania nowych osób. Całość promowana jest za pomocą tego wideo.

Mercedes

Marka wypuściła 4 spoty reklamowe, które trwają niespełna 4 sekundy każdy, dokładnie 3,8 sekundy, czyli tyle w ile nowy Mercedes-AMG rozpędza się do setki.

PS. Tak, ten motyw występował w reklamie Hondy, która pojawiła się w AdWeek#1.

Żeby miało sens, musisz zobaczyć: Part #2 / Part #3 / Part #4.

Audi

W ostatnim zestawieniu reklam AdWeek#2 mogliście zobaczyć reklamę Audi, w której wykorzystano motyw z „World War Z” (stado mechaników goniące audi). Tym razem Audi ucieka przed dronami…. (?).

Converse

Markę uwielbiam, więc bez komentarza :-).

Always

Po zeszłorocznym sukcesie #LikeAGirl marka Always wypuściła kolejny spot z tej serii – Stronger Together. Wideo pokazuje ujęcia kobiet z całego świata, które dołączyły do akcji w social media.

Air France

Zdecydowany faworyt w aktualnym zestawieniu. Nowa reklamówka narodowych linii lotniczych Air France w niespełna tydzień przekroczyła 10 mln odsłon na YouTube. Spot pokazuje najbardziej charakterystyczne dla Francji elementy – operę, modę czy Tour de France, oczywiście przez pryzmat latania i francuskiego romantyzmu. Do tego „Warm in the Winter” amerykańskiego zespołu Glass Candy. Piękne.

Race for Life 2015

Zapowiedź tegorocznego biegu „Race for Life”, który organizuje brytyjska organizacja społeczna Cancer Research UK. Więcej na raceforlife.cancerresearchuk.org (bieg jest tylko dla kobiet).

Coca-Cola

Marka obchodzi w tym roku setne urodziny swojej butelki. To nie pierwsza reklama z tej serii. Spot przygotował David LaChapelle, mistrz pop-artu, uczeń Andy’ego Warhola.

HTC

Typowa reklamówka miksująca życie, emocje i nową technologię. Spodziewałem się, że na końcu wyskoczy Ironman, czyli Robert Downey Jr.. który udzielił swojego głosu i jest narratorem.

H&M

Od pierwszej sekundy (gdy zobaczyłem stół do bilarda) wiedziałem, że David się na nim położy :-). Teoretycznie były gwiazdor m.in. Manchesteru United czy Realu Madryt mógłby grać nawet na fliperach. On to ma.

To już wszystko. Jeśli macie coś ciekawego, wrzućcie w komentarzach :-).