AdWeek #2

Opublikowano 1 Mar 2015 w AdWeek, Reklama

Mamy niedzielę, pierwszy dzień miesiąca, czas na kolejny wpis z serii AdWeek. Z ostatniego tygodnia zapamiętałem 10 spotów reklamowych.

POWERADE

To zdecydowanie najlepsza reklama, jaką widziałem w tym tygodniu. Występujący w niej chłopak reprezentuje młodego Derricka Rose (koszykarza Chicago Bulls), z kolei w tle leci narracja poematu Tupaca pt. „The Rose That Grew From Concrete” (utwór został napisany gdy Shakur miał 19 lat). No i POWERADE.


Cropp

Reklama najnowszej wiosennej kolekcji „Spring 2015 – Hong Kong” marki Cropp. Zdjęcia miazga.

Porsche

Tenisistka Maria Szarapowa opowiada o swoim podejściu do rywalizacji i wychowaniu, a także pokonywaniu własnych słabości. Oczywiście w tle Porsche 911 Turbo S.

Samsung

Kosmici reżyserują lądowanie na księżycu korzystając z produktów koreańskiego giganta. Gotowy na inny punkt widzenia (produktów Samsunga)? Dość prześmiewcza reklama.

Kazam

Nie może zabraknąć cycków. Reklama „najcieńszego” smartfona Tornado od Kazam została zbanowana w UK. Przyznam, że do 35 sekundy myślałem, że to reklama podpasek. Potem żelazka.

Coca-Cola

Na smutki i nieszczęścia zawsze Coca-Cola. Brand konsekwentnie kontynuuje komunikację opartą na dzieleniu się szczęściem i radością. Zresztą jakiś czas temu pisałem o #MakeItHappy.

Ponownie Coca-Cola. Tym razem w znanym już motywie: „jak powstaje butelka?”.

Audi

Audi wykorzystało motyw z filmu „World War Z„. Nie wiem czy nie za późno.

I jeszcze jeden spot. Taki bardziej z klimatów internetowych.

Tesla

Najprostsza reklama ever. Jedzie Tesla. Ładuje. Nic więcej. Nie wiem czemu, ale mnie jakoś urzeka.

To by było na tyle. Trzeba przyznać, że nie ma tu większych bomb.