AdWeek #1

Opublikowano 22 Lut 2015 w AdWeek, Reklama

Cześć i czołem! Zapraszam na pierwsze podsumowanie tygodnia z serii AdWeek. Będą to cykliczne (co tygodniowe) podsumowania, w których zamieszczać będę najciekawsze reklamy wideo z ubiegłego tygodnia.

AdWeek będę publikował w niedzielę, z notką w social mediach dzień później. W pierwszym tygodniu zapraszam na reklamy, które przewinęły się na moich urządzeniach między 16-22 lutego (nie oznacza to jednak, że miały w tym czasie także premierę). Od razu uprzedzam, nie wszystko w Internecie widziałem. Zaczynamy!

Adidas

Kolejny (po „There Will Be Haters”) spot, który w ciągu kilku dni notuje niesamowity wynik na YouTube. Ponad 20 mln odsłon w 10 dni. Take It!

ASICS

Coś dla biegaczy. Gdzieś ten motyw już widziałem. Aaa, Rocky Balboa.

Oscars

Dziś w nocy (z niedzieli na poniedziałek) kolejna ceremonia rozdania Oskarów. Z tej okazji kilka spotów.

Pozostałe: dwatrzy.

Android

Spot Google „Be together. Not the same.” po raz kolejny podkreśla nieograniczone możliwości personalizacji Androida i unikatowość, nawiązując do „zawsze innych handshake’ów” i bycia razem.

Drugi z serii, w roli głównej zwierzaki. Nie jesteśmy tacy sami.

iPad

W odpowiedzi Apple skupia się na muzyce i możliwościach jej komponowania na iPadzie.

I robieniu filmów (tak, to reklama, która będzie emitowana w czasie Oskarów 2015).

Heineken

Ostatni tydzień stał pod znakiem wznowienia rywalizacji w Lidze Mistrzów. Nie mogło zabraknąć Heinekena oraz kreatywnego spotu.

A także standardowego „dostaniesz bilet na mecz, jeśli…” :-).

Carlsberg

Co by było gdyby Carlsberg tworzył supermarkety?

Old Spice

Standardowy mind-blowing.

Honda

Nie wiem czemu, ale jest to genialne. Wersja dwa razy szybsza.

Photoshop

Dwudzieste piąte urodziny Photoshopa! Aerosmith robi robotę.

Ponadto pisałem również osobno o:

W tym tygodniu to by było na tyle. Do zobaczenia za tydzień!

  • Klara Komar

    Super, fantastyczny przegląd, dzięki wielkie :D

    • http://social360.pl/ Radosław Szczęsny

      Dziękuję bardzo, miło słyszeć. Zapraszam za tydzień :-).

  • Pingback: AdWeek #3()