5 kotów-celebrytów z YouTube wystąpiło w teledysku „Hard to be a cat at Christmas”. Purina i catvertising na święta

Opublikowano 17 Gru 2013 w Social Media, YouTube

Grumpy Cat, Colonel Meow, Oskar the Blind Cat, Nala Cat i Hamilton the Hipster Cat, czyli piątka najpopularniejszych kotów na YouTube (kanał Grumpy Cat ma prawie 25 mln odsłon) wystąpiła w teledysku „Hard to be a cat at Christmas”, charytatywnej akcji od Friskies (Purina).

Marka zadeklarowała, że jeżeli teledysk osiągnie pół miliona odsłon, to przekaże 100.000 puszek Frieskies na wyznaczoną przez właścicieli tych kotów organizację. Dziś mija tydzień od publikacji wideo na YouTube i produkcja ma prawie 2 mln odsłon. Piosenkę można również kupić w iTunes.

Akcja ewoluowała w ifyoufeedme.com, gdzie każdy właściciela kota w USA może dodać zdjęcie swojego pupila ze śmiesznym tekstem (taki trochę mem-generator). Warto dodać, że Grumpy Cat już wcześniej występował w reklamach Friskies.

Wszystko fajnie, ale gdzie Piotr?